4.16.2013

Imorgon släpps Håkans nya album "Det kommer aldrig va över för mig" och jag är både glad och ledsen. I lördags fick man höra två nya låtar som heter "pistol" och "Valborg" som kommer va med på plattan. Första gången jag hörde Pistol fick jag panik och tänkte "HÅKAN VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED?!" eftersom det inte alls låter som hans tidigare låtar. När jag däremot hörde Valborg för första gången så tänkte jag bara "ÅHH!!" och blev alldeles varm i hjärtat. Nu har jag dock vant mig vid Pistol och tycker att den är dödsbra! Och jag spricker snart av nervositet och lycka för på Lördag åker jag och Felicia till Malmö för att träffa Håkan! Vet inte vad jag ska skriva om det... Jag måste nypa mig i armen ibland för att inse att det är sant, att jag faktiskt ska träffa Håkan Hellström! Min gud, min räddare i nöden, mitt allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar