10.03.2013





Efter 6 timmars tågresa och två Harry Potter-filmer senare var jag helt plötsligt på en fotbollsmatch och såg idol-Kevin suga på fotboll.


Och jag fick äntligen hålla om Vera igen!


I måndags åt vi sushi till lunch 

Gick för att möta Maja på Café String och där satt vi och pratade i ett par timmar om allt mellan himmel och jord. Det var fint.
Utsikten på väg till min prao är väldigt fin den också.


Hubbabubba, Veronica Maggio och toalettspeglar = sant
Det bästa med att praoa på ett bokförlag är nog alla dessa böcker! Idag blev jag 30 böcker rikare. ÄLSKAR LIVET




Här är bara några av skönheterna som blev mina.
Den som kom på idén om att Veronica och Håkan skulle sjunga en duett ihop är ett geni. Det gör nästan ont i hjärtat så bra den är och jag kan inte låta bli att fälla en tår. "Allt är för bra nu, går runt i t-shirt och är trött, sitter på pianot mellan flaskor, glas och fimpar, blundar tills jag skymtar lyckan, allt är för bra nu." Jag går s
                      ö
                         n
                             d
                                e
                                 r.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar