10.11.2013

Denna natten kommer döda mig

HERREGUD! Jag kan ej hantera detta! MORRISSEY SKA SIGNERA SIN BOK I GÖTEBORG PÅ TORSDAG! Steven fucking Patrick Morrissey ska ha en enda signering i europa och han väljer att ha den HÄR i Sverige?!?! Detta är to much to handle! 
Åh jag är så jävla glad att mamma fick mig att börja lyssna på The smiths och Morrissey när jag var liten. Jag har gråtit konstant i en timme nu pga blev så chockad och glad och ledsen på samma gång över detta. Chockad över att han kommer hit, väldigt glad över det på samma gång och väldigt ledsen över att det är i Göteborg och på en torsdag. Men jag ska försöka övertala mamma i morgon eller ja, det blir ju idag... att vi ska åka dit. Jag M Å S T E träffa min största idol!!! (Eller ja han ligger tvåa efter Håkan, men han är min största icke svenska idol!) Men det blir nog inte så svårt med tanke på hur stort fan hon själv är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar